1. Złożenie wniosku o wydanie dokumentacji medycznej
a) osobami uprawnionymi do wnioskowania o wydanie dokumentacji medycznej są:
• pacjent,
• opiekun ustawowy (rodzic) pacjenta niepełnoletniego,
• opiekun prawny pacjenta,
• osoba upoważniona na piśmie przez: pacjenta, opiekuna ustawowe-go/prawnego pacjenta (upoważnienie stałe).
b) osoba uprawniona do odbioru dokumentacji medycznej jest zobowiązana do wypełnienia druku – Wniosek o wydanie dokumentacji medycznej. Wniosek musi zostać podpisany w obecności pracownika Kliniki (pielęgniarka, pracownik recepcji), w przypadku dostarczenia do Kliniki podpisanego wcześniej wniosku – zostanie on uznany tylko i wyłącznie w przypadku notarialnego potwierdzenia podpisu.
2. Złożenie upoważnienia do odbioru dokumentacji medycznej
a) osobami uprawnionymi do wnioskowania o wydanie dokumentacji medycznej są:
• pacjent,
• opiekun ustawowy (rodzic) pacjenta niepełnoletniego,
• opiekun prawny pacjenta,
b) osoba uprawniona do upoważnienia innej osoby do odbioru dokumentacji medycznej jest zobowiązana do udzielenia pisemnego upoważnienia na druku – Wniosek o wydanie dokumentacji medycznej. Upoważnienie musi zostać podpisane w obecności pracownika Kliniki (pielęgniarka, pracownik recepcji).
W przypadku dostarczenia do Kliniki podpisanego wcześniej upoważnienia – zostanie on uznany tylko i wyłącznie w przypadku notarialnego potwierdzenia podpisu.
3. Odbiór dokumentacji medycznej
a) osobami uprawnionymi do odbioru dokumentacji medycznej są:
• pacjent,
• opiekun ustawowy (rodzic) pacjenta niepełnoletniego,
• opiekun prawny pacjenta,
• osoba upoważniona na piśmie przez: pacjenta (upoważnienie jednorazowe/stałe).
b) osoba uprawniona do odbioru dokumentacji medycznej jest zobowiązana do:
• okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem,
• poświadczenia podpisem na wniosku faktu odebrania dokumentacji medycznej.
Klinika nie pobiera opłat za wydanie dokumentacji zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
W celu potwierdzenia tożsamości osób korzystających z naszych usług, prosimy o okazanie w Recepcji jednego z poniższych dokumentów:
– dowód osobisty,
– paszport,
– karta pobytu,
– legitymacja szkolna lub studencka,
– książeczka zdrowia dziecka.
W przypadku braku możliwości potwierdzenia tożsamości Pacjenta, zastrzegamy sobie prawo niewykonania usługi medycznej.
Sprawdzanie tożsamości Pacjenta przy wykonaniu usług medycznych jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia o dokumentacji medycznej, Ustawą o ochronie danych osobowych.
Masz pytanie?
Chcesz zapisać się na wizytę?
Napisz do nas, czekamy!
Dermatologia estetyczna zajmuje się leczeniem defektów estetycznych skóry oraz poprawianiem jakości skóry niezależnie od wieku.
Dlatego leczymy takie choroby skóry jak trądzik, łuszczyca, bielactwo, zajmujemy się usuwaniem znamion, blizn potrądzikowych, rozstępów.
Pon.-Pt.: 12:00-19:00
Sob.: 10:00-15:00 (kosmetyka)